Module Border Module Border
  شرح خبر 
1399/05/20
تقدیر رئیس اتاق تعاون از خلق ایده و آثار پژوهشی/ مراسم تقدیر از ایده‌های برون‌رفت از محدودیت‌های اقتصادی در دوران پساکرونا برگزار شد
مراسم تقدیر از ایده های برتر همکاران اتاق تعاون در مسابقه ارسال مقاله «برون رفت از محدودیت های اقتصادی در دوران پسا کرونا» با حضور معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی با تاکید بر نقش و اهمیت خلق ایده ها و آثار پژوهشی در بخش تعاون،  از مشارکت و ارسال مقاله و راهکارهای اجرایی برای «برون رفت از محدودیت های اقتصادی در دوران پساکرونا»، تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم، از مرتضی عابدی، مریم الله یار، مصطفی محمد و مرصاد نعمتی تقدیر شد.

متن پیام رئیس اتاق تعاون ایران به این شرح است:

«عرصه تحقیق و پژوهش از ارکان اصلی پیشرفت و توسعهء کشورها و سازمان ها محسوب می شود. همچنین، واقعیت های دنیای امروز حاکی از آن است که ترویج فرهنگ پژوهش، نوعی آینده نگری را به همراه دارد و عبور از چالش ها را در جوامع، تسهیل می کند.

با توجه به مشارکت جنابعالی در ارسال مقاله و راهکارهای اجرایی جهت برون رفت از محدودیت های اقتصادی در دوران پساکرونا، ضمن مطالعه ایده ارسالی شما، مراتب تشکر خود را بابت مشارکت ارزشمندتان در این حرکت فکری و پژوهشی، اعلام می دارم.

از خداوند متعال، تداوم تلاش و پشتکار شما در این عرصه را خواستارم.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/31 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا