Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/06/08
رئیس اتاق تعاون اصفهان: بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است
متاسفانه هنوز بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است در حالیکه امور باید به بخش تعاون و خصوصی سپرده شود.
حبیب الله بهرامی رئیس اتاق تعاون اصفهان، با اشاره به اینکه مطابق قانون، اقتصاد کشور به ترتیب باید با کمک بخش تعاون، بخش های خصوصی و دولتی اداره شود، گفت: متاسفانه هنوز بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است در حالیکه امور باید به بخش تعاون و خصوصی سپرده شود.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان اعلام کرد: در مجموع بخش تعاون و خصوصی باید ۸۰ درصد اقتصاد کشور را اداره کنند که هنوز از این هدف بسیار دور هستیم.

وی با بیان اینکه مطابق هدف‌گذاری قانون، ۲۵ درصد اقتصاد کشور باید به دست بخش تعاون اداره شود، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر بین ۷ تا ۸ درصد اقتصاد کشور توسط بخش تعاون اداره شود.

بهرامی با تاکید بر اینکه اتاق تعاون و اتاق بازرگانی مشاور سه قوه هستند، گفت: ما در اتاق تعاون مشکلات و ضعف های بخش تعاون را احصا می کنیم و سپس به سه قوه منعکس می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع بالای ۳۰۰  اتحادیه و شرکت تعاونی، کارت بازرگانی از اتاق تعاون استان اصفهان دریافت کرده اند، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا شهریورماه، ۲۹ عدد کارت بازرگانی توسط این اتاق در استان اصفهان صادر شده است.

بهرامی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار با هدف کمک به بازار مسکن توسط اتاق تعاون استان با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان،  نمایشگاه املاک و مستغلات، مسکن و انبوه سازی برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر مسکن از رکود رنج می برد و این درحالی است که با خروج مسکن از رکود، اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه ۴ تا ۷ آبان ماه نمایشگاه مسکن، انبوه سازی املاک و مستغلات برگزار خواهد شد، اهم اهداف این نمایشگاه را  کمک به رونق بازار مسکن و خروج از رکود این بخش مهم اقتصادی - ترغیب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی همچنین تقویت انگیزه فعالان بخش صنعت ساختمان - معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکتهای بزرگ فعال در صنعت ساختمان - معرفی ابزار و روشهای نوین فروش در بخش املاک و مستغلات - ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور - معرفی روشهای صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقاء کیفیت ، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده عنوان کرد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/31 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا