Module Border Module Border
  شرح خبر 
1396/10/05
مباحث مالیاتی در نوزدهمین کمیسیون بهبود فضای کسب و کار بررسی شد
نوزدهمین نشست تخصصی کمیسیون بهبود فضای کسب و کار با حضور نمایندگان اتاق های تعاون و نمایندگان اتحادیه ها در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، کمیسیون بهبود فضای کسب و کار با هدف بررسی مباحث مالیاتی این حوزه با حضور اعضا برگزار شد.

به گفته رضا علیخانزاده رئیس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار، با توجه به مسئولیت ذاتی این کمیسیون، بحث و بررسی در خصوص مالیات مهمترین موضوع این نشست بود که با رایزنی های صورت گرفته شرایط حضور نماینده ثابت در جلسات کمیسیون بهبود فضای کسب و کار مهیا شده و جلسه اول آن با محوریت مالیات برگزار شده است.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد که بحث رویه ها، فرایندها و چالش هایی که اتاق ها و استان ها با آن مواجه اند، مکتوب شود و توسط نماینده وزارت اقتصاد و دارایی کارشناسی و به تناسب آن کارشناسی اقدامات تصمیم گیری شود.

علیخانزاده گفت: در نوزدهمین کمیسیون بهبود فضای کسب و کار، به موضوع مالیات بر ارزش افزوده همچنین اعمال رفتارهای سلیقه ای که در سطح سازمان امور مالیاتی و اداره کل استان ها صورت می گیرد، پرداخته شد. وی گفت: هیات های حل اختلاف نیز از دیگر محورهای گفتگو در این کمیسیون بود مبنی بر اینکه این هیات ها باید  جایگاهی خارج از مجموعه ادارات دارایی داشته باشند. رئیس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار افزود: همچنین در ماده ۱۶۹ مکرر در خصوص اخذ مالیات از مرزنشینان مطرح شد و در بخش دیگری نیز مالیات در شهرک های صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار با اشاره به ارتباط بیشتر با لایه های اجرایی، خاطر نشان کرد:  در این نشست مقرر شد که جلساتی در سطح استان ها برگزار، تا در این نشست ها ارتباط مستقیم با تعاونی ها  ایجاد شود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت

Module Border Module Border
Copyright (c) 1403/01/28 اتاق تعاون استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا